هنر مفهومی
آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی از چیدمان هنری که با هدف رد اظهارات ترامپ در خصوص افغانستان دایر شد، دیدن کرد
کد خبر: ۷۸۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳ 28 September 2019
 

 بازدید نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از نمایشگاه هنرمفهومی در مصلی

به گزارش تابناک مرکزی -  آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی از نمایشگاه هنرمفهومی با شعار «همه انسان‌ها شایسته زیستن اند» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در مصلای بیت المقدس اراک دایر شد، دیدن کرد.

 

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه در این بازدید گفت: با کار‌های هنری و فرهنگی می‌توان خیلی از مباحث را بین جامعه تبیین کرد.

 

آیت الله دری نجف آبادی با تشکر از مجریان این برنامه تاکید کرد: کار فرهنگی و هنری همراه با علم و شناخت مشکلات و اتفاقات، برای روشنگری جامعه بسیار  مهم است.

 

وی با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایی فریبی بیش نیست گفت: یکی از کار‌هایی که می‌تواند جنایات آمریکا را در نقاط مختلف دنیا مانند افغانستان و... به ساده‌ترین زبان برای جامعه بیان کند کار‌های هنری از این قبیل است که باید با ترکیب علم، آگاهی، ذوق هتری و شناخت دشمن و زمان برای ملت‌ها بیان شود.

 

 
آیت الله دری نجف آبادی افزود: مصلی بیت المقدس و ستاد نماز جمعه اراک از کار‌های فرهنگی، هنری که بتوانند در راستای دستیابی به اهداف نظام و انقلاب و روشنگری جامعه موثر باشد، استقبال می‌کند.

 

نمایشگاه هنرمفهومی (شیوه ارائه چیدمان) در محکومیت اظهارات استکباری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص لغو مذاکرات صلح با طالبان به دلیل کشته شدن یک سرباز آمریکایی رونمایی شد؛ در این نمایشگاه یک جفت پوتین نماد کشته شدن سرباز آمریکایی و دمپایی‌ها بیانگر خیل عظیمی از انسان‌های بیگناهی است که کشته شدند.
بازدید نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از نمایشگاه هنرمفهومی در مصلی
بازدید نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از نمایشگاه هنرمفهومی در مصلی

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار