تابناک: با حضور استاندار اصفهان 13 طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان فلاورجان به مناسبت روز حماسه و ایثار این شهرستان افتتاح و به بهربرداری رسید.
کد خبر: ۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲ 24 February 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایرنا، برای بهره برداری از این طرح ها که روز سه شنبه به بهره برداری رسید بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری فلاورجان، سودرجان و کلیشاد هزینه شده است.

فاز اول خیابان الغدیر آغچه بدی، میدان بهار و فاز اول بلوار کشاورز، پیاده روسازی معابر سطح شهر، روشنایی بلوار بهارستان، سالن اجتماعات و تکمیل سالن شهرداری، سیستم پایش تصویری در چهار نقطه از شهر، نصب 14 هزار پلاک پستی 10 رقمی و 700 تابلو شهری، تملک زمین جهت احداث فرهنگ سرای شهر کلیشاد و سودرجان از جمله طرح هایی هستند که امروز با حضور استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای کافشان با اعتبار 600 میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد شهید و بخشداری فلاورجان و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه آبرسانی به مجتمع 19 روستا با جمعیت 20 هزار نفر با اعتبار 14 میلیارد ریال از دیگر طرح های شهرستان فلاورجان بود که امروز اجرایی شد.

استاندار اصفهان در آیین نکوداشت پنجم اسفند روز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان گفت: اصفهان به لحاظ عظمت و جایگاه والای شهیدانش استانی برخوردار است.

زرگرپور افزود: اصفهان با دارا بودن 6 درصد از جمعیت کشور، 10 درصد شهدا و ایثارگران و جانبازان و 400 تن از فرماندهان رده بالای دفاع مقدس و 720 بقعه متبرکه و امامزاده را در خود جای داده است.

وی با اشاره به اینکه فلاورجان در دوران دفاع مقدس یکهزار و 300 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، افزود: از این تعداد 145 نفر در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمدند .

استاندار اصفهان افزود: از اینرو ، جای حماسه و ایثار مردم فلاورجان در تقویم این شهرستان احساس می شد که خوشبختانه پنجم اسفند به همین مناسبت نامگذاری شد.

وی زنده نگهده داشتن یاد شهیدان را پیروی از آنها دانست و افزود: یاد شهدا و تکریم و تعظیم خانواده های شهدا و ایثارگران علاوه بر اینکه یک وظیفه انقلابی است، موجب تقویت روحیه مردم می شود.

پنجم اسفند سالروز تشیع 145 شهید عملیات خیبر سال 62 در شهرستان فلاورجان روز حماسه و ایثار این شهرستان نام گرفته است.

شهرستان فلاورجان با 249 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار