مسابقات دوچرخه سواری آزاد کشور در سه رده سنی و معرفی نفرات برتر به میزبانی شهر آبسرد با حضور رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران در آبسرد دماوند برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 31 August 2019
مسابقات دوچرخه سواری آزاد کشور در دماوند برگزار شد

به گزارش تابناک تهران، این دوره از مسابقات در رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ۱۳۰ دوچرخه سوار از ۱۱ استان کشور برای انتخاب افراد مستعد برای ترکیب تیم ملی و کادر فنی موثر برگزار شد.

در رده سنی بزرگسالان" خلیل خورشیدی" از آذربایجان، "محمد رجبلو" از تهران و "مرتضی رضوانی" از مازندران به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین "محمد چرخ‌انداز"، "مسعود خاکی" و "عماد محمدی" در رده سنی جوانان و "امید اسفندیاری"، "نیما صمدی‌فر" و "عادل ابوپوربیش" به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مسابقات قهرمانی پیست آسیا مهرماه در کره جنوبی برگزار می‌شود که یکی از گزینه‌های انتخاب ورزشکاران، همین مسابقات قهرمانی است.

اختتامیه این مسابقات عصر امروز(جمعه) با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و مجید صفر فرماندار و مسئولان این شهر در پیست آبسرد دماوند برگزار شد.

شهرستان دماوند در شرق استان به دلیل وسعت سرزمینی و شرایط آب و هوایی، مناسب برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در تمامی سطوح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار