وزیر ورزش و جوانان گفت: همزمان با هفته دولت، ۳۳۰ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف کشور به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۷۷۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 27 August 2019
وزیر ورزش: ۳۳۰ طرح ورزشی در هفته دولت در سراسر کشور افتتاح می شود

به گزارش تابناک تهران، مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از هفت پروژه ورزشی استان تهران که به صورت ویدئو کنفرانس در ورامین برگزار شد اظهار داشت: هدف گذاری وزارت ورزش و جوانان در سال جاری، احداث ۷۰۰ پروژه ورزشی در مناطق مختلف کشور است که با افتتاح طرح های هفته دولت، نیمی از این هدف گذاری محقق شده است.
وی افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان احداث شده و با بهره برداری از آن، نشاط و تحرک بیشتری در جامعه ورزش کشور شاهد خواهیم بود.
سلطانی فر با اشاره به افتتاح پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه گفت: این پروژه که سال ها نیمه تمام رها شده بود، طی دو ماه و بر اساس وعده هیأت دولت به مردم این دیار با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان احداث شده که این اعتبار به مجموع ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه ورزشی افتتاح شده در هفته دولت اضافه می شود.
وی تأکید کرد:تلاش وزارت ورزش و جوانان، تحقق وعده احداث ۷۰۰ مکان ورزشی در کشور است که یقینا با همت و تلاش تمامی مسئولان این امر همچون سال گذشته محقق خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به طرح های ورزشی افتتاح شده هفته دولت در استان تهران گفت : این پروژه های ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان های ورامین، اسلامشهر، شهریار، بهارستان و دماوند افتتاح شده است.
سلطانی فر گفت : با بهره برداری از این پروژه ها، ۲۲ هزار مترمربع فضای ورزشی روباز و سرپوشیده به اماکن ورزشی استان تهران افزوده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار