در دومین نشست هم اندیشی منطقه ای توسعه گردشگری:
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری دومین نشست هم اندیشی منطقه ای توسعه گردشگری در قزوین خبرداد.
کد خبر: ۷۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 15 August 2015

به گزارش خبرنگار تابناک ، فرزین حق پرست گفت : در این جلسه چالشهای موجود در زمینه همکاری های مشترک و نیازهای اولیه چنین همکاری هایی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد استان های همجوار یکدیگر را در جریان جزئیات مربوط به گردشگری استان خود قرار دادند تا مسیرهای جدید بین استانی شناخته و تعریف شده و در قالب بسته های سفر جدید ارائه شوند.

حق پرست ادامه داد : همکاری و تعامل مجموعه معاونت گردشگری در استان های هم جوار این امکان را فراهم می سازد که مسیرهای ویژه بین استانی با استناد به جزئیات آنها معرفی شود و چالش ها و مشکلات هر مسیر مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ادارات کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ها با همکاری انجمن های صنفی حوزه گردشگری مسیرهای گردشگری استان خود را ارائه می دهند تا در جلسه آینده در زنجان مورد بررسی قرار گرفته و نهایی شود. وی عنوان کرد: اجرایی بودن و نیز درگیر شدن بخش خصوصی در اجرای این طرح مهمترین ویژگی هایی هستند که در این نشست مورد تاکید معاون محترم گردشگری سازمان قرار گرفت.

در این جلسه نوید مشهوری آفاق، رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری آذربایجان شرقی به نمایندگی از اداره کل میراث فرهنگی بسته مسیرهای گردشگری پیشنهادی آذربایجان شرقی را ارائه نمود.

گفتنی است در این نشست مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری کشور، مدیران ستادی سازمان مرکزی ، مدیران کل میراث فرهنگی، معاونین گردشگری و روسای انجمن صنفی راهنمایان، دفاتر خدمات مسافرتی و جامعه هتلداران از استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، گیلان، زنجان و قزوین حضور داشتند و مباحثی مانند تامین نیاز استان های کم برخوردار در زمینه گردشگری به کمک استان های برخوردار و نیز راهکارهای جلب مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی در استان های هدف را مورد بررسی قرار دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار