نماینده مجلس:
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه عده ای برای رسیدن به یک پست و مقام و یا حفظ جایگاه خود بی تقوایی سیاسی پیشه کرده و به اختلاف ها در استان دامن می زنند.
کد خبر: ۷۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 14 August 2015
به گزارش ایرنا، منصور حقیقت پور اظهار کرد: مطالبی از سوی عده ای مطرح می شود که هیچ مبنایی ندارد؛ برای رسیدن به پست ها از هر حربه ای از جمله تنش های قومی استفاده کرده و منافع ملی را زیر پا می گذارند.

وی با اشاره به طرح ایجاد منطقه آزاد تجاری استان اردبیل در پاسخ به شایعه های مختلف مطرح در این زمینه بیان کرد: این طرح در کمیسیون های فرعی از جمله کمیسیون امنیت ملی تایید شده و در کمیسیون اقتصادی در دست بررسی است.
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس اضافه کرد: مایل بوده و هستیم منطقه آزاد تجاری اردبیل به موازات منطقه آزاد ارس تا آستارا ادامه یابد اما در این زمینه دولت و مجلس و در نهایت شورای نگهبان تصمیم گیر است.
حقیقت پور افزود: برخی با فضاسازی قصد دارند عدم موفقیتشان در مسیر توسعه استان را لاپوشانی کرده و با غوغاسالاری و حرف های نادرست در راه ایجاد نفرت در بین مردم می خواهد همچنان جایگاه خود را حفظ کنند که جای تاسف دارد.
وی در ادامه به طرح انتقال آب از رودخانه قزل اوزن اشاره کرد و گفت: نباید به مردم اطلاعات غلط بدهیم، آب انتقالی از سد استور شهرستان میانه و برای شرب به اردبیل انتقال می یابد و این امر هیچ ارتباطی به خلخال نداشته و ضرری متوجه آن منطقه نمی کند.
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس تشریح کرد: مجموع ظرفیت سدهای موجود، در دست احداث و مطالعه جنوب استان 116 میلیون مترمکعب است و به همان میزان آب تخصیصی در منطقه وجود دارد اما عده ای در این زمینه فضاسازی می کنند.
او تاکید کرد: طومار نویسی ها و راه اندازی جنجال بر سر هیچ است و اگر آب اضافی تخصیص یابد، جنوب استان را خطر سیل تهدید می کند؛ این در حالی است که 500 میلیون مترمکعب از آب تولیدی این منطقه به سایر استان ها سر ریز می شود.
حقیقت پور با اشاره شایعات در مورد راه آهن اردبیل- میانه نیز اظهار کرد: در این زمینه نیز مسایل غیر واقعی مطرح می شود، چه در مسیر فعلی و یا در مسیر جدید ایجاد ایستگاه درسه راه فیروزآباد دیده شده و برخی مطالب در این زمینه غیر واقعی است.

انتهای پیام /
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار