مجهزترین گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی کشور در یک هفته حضور در مناطق محروم گیلانغرب علاوه بر بیماران این شهرستان بیماران عراقی را نیز مداوا کرد.
کد خبر: ۷۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 14 August 2015
گروه جهادی منتظران ظهور وابسته به دانشگاه آزاد تهران که مجهزترین گروه جهادی پزشکی و داندانپزشکی کشور محسوب می شود از 17 مرداد در روستای میان و قیلان شهرستان گیلانغرب مستقر شده است.
جلال عادلی مدیر این گروه جهادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: پزشکان گروه منتظران ظهور از 17 مرداد تا امروز( جمعه) که آخرین روز فعالیت در گیلانغرب محسوب می شود، حدود چهار هزار نفر را معاینه و درمان کرده اند.
وی افزود: در ابتدا ما برای درمان مردم روستاهای محروم میان و قیلان گیلانغرب به منطقه آمده بودیم اما در طول مدت استقرار خود بیمارانی از شهرهای ایلام، کرمانشاه، قصرشیرین، اسلام آبادغرب و حتی کشور عراق نیز معاینه کردیم.
مدیر گروه جهادی منتظران ظهور افزود: این پزشکان با بهره گیری از امکانات روز پزشکی به مراجعه کنندگان خدمات مختلفی از جمله پزشکی، دندانپزشکی، جراحی، پروتز و روانپزشکی رایگان ارایه کردند.
عادلی عنوان کرد: در این گروه جهادی اساتید دانشگاه در بخش پزشکی با تخصص های مختلف، متخصص زنان و متخصص جراحی نیز حضور داشتند.
وی گفت: لابراتور دندانسازی نیز با بهره گیری از اساتید دانشگاه برای سالمندان در منطقه استقرار یافته است.
گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از 72 هزار نفر جمعیت دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار