فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو و محتویات داخل خودرو و کشف 25 فقره سرقت در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۷۶۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 11 July 2019

انهدام باند سارقان خودرو و محتویات خودرو با 25فقره سرقت در قزوین

به گزارش تابناک قزوین سردار "مهدی حاجیان" ،اظهار داشت:در پی وصول یک فقره پرونده سرقت خودرو به پلیس آگاهی استان،شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود:ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی های هدفمند، 2 سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

 وی تصریح کرد:متهمان در تحقیقات و بازجوئی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به 5 فقره سرقت خودرو و 20 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و 5 نفر مالخر را به عنوان خریدار وسایل سرقتی معرفی کردند که ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی مالخران را درمخفیگاهش دستگیر و متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.

وی در پايان با اشاره به اینکه اموال مسروقه کشف شده از سارقان پس از شناسایی مالباختگان رد مال شد خاطر نشان کرد : اشياء قيمتي، اسناد و مدارک اتومبيل و مدارك هويتي در داخل خودرو و در معرض ديد براي سارقان وسوسه انگيز مي باشد لذا از شهروندان خواست از گذاشتن هر گونه وسيله با ارزش در معرض ديد داخل خودرو خودداري و خودرو های خود را ضمن اینکه در مکان های خلوت پارک نکنند به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار