کد خبر: ۷۵۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 04 July 2019

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: دستگاه های اجرایی موظفند گزارش عملکرد خود در جهت تنویر افکار عمومی به استاندار ارائه دهند.

حسن خیریانپور در چهارمین جلسه شورای اداری استان مازندران با اشاره به مناسبت های پیش رو و با تبریک زاد روز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار کرد: در روزهای آتی دهه کرامت و هفته حج نیز در پیش است.

وی با اشاره به تاکید استاندار مازندران به مصوبه ۸۲ شورای عالی اداری کشور، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی موظف به ارائه گزارش عملکرد خود در جهت تنویر افکار عمومی به استاندار هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: ابلاغیه ستاد بحران به تمامی دستگاه های دولتی ارسال و بر اساس آن تمامی دستگاه های دولتی موظفند اموال منقول و غیر منقول خود را بیمه نمایند.

خیریانپور با بیان اینکه تاکنون ۲۴ دستگاه به ارائه عملکرد اقدام کرده اند، خاطرنشان کرد: باقی دستگاه ها نیز هرچه سریع تر به این کار اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد اداره کل اوقاف مازندران در بین ۳۱ استان کشور رتبه نخست را کسب کرده است، افزود: یکی از موضوعات مهم دین اسلام بسط فرهنگ وقف در تمامی مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است که با ترویج این امر می توان بسیاری از مشکلات را تقلیل داد.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار