معاون عملیات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : آتش سوزی كارخانه نفت پارک ماد (فرمان) یک كشته و دو مجروح بر جای گذاشت.
کد خبر: ۷۵۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 01 July 2019

کارخانه نفت پارک ماد کرمانشاه در آتش سوخت / یک کشته و دو زخمی در این آتش سوزی عادل شفیعی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت :در ساعت چهار بامداد مخازن اين كارخانه دچار آتش سوزی شد كه در ساعت چهار و نيم به مديريت بحران و آتش نشانی اطلاع رسانی و بلافاصله نيروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در ساعت پنج صبح مديريت كل بحران جهت اعزام نيروهای هلال احمر درخواست کمک داشتند که به محض اطلاع ده تيم عملياتی به محل اعزام و در ساعت چهار و چهل و پنج دقيقه نيروهای ما در محل حضور پيدا كردند، همچنين دو تيم از ستاد استان نیز به منطقه اعزام شدند.

شفیعی در خصوص خسارت وارد بر كارخانه اظهار داشت : خسارت وارده هم اكنون در حال بررسی است اما طبق مشاهدات عينی حدود هشت مخزن تا كنون دچار سوختگی شده است به نظر می‌رسد خسارت هنگفتی باشد.

معاون عملیات جمعیت هلال احمر در پایان خاطرنشان کرد:علت آتش سوزی در حال بررسی است و تا كانون دليل آن مشخص نشده است و اين آتش سوزی در ساعت هشت و بيست دقيقه مهار شد كه متاسفانه یک فوتی و دو مجروح بر جای گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار