نخستین واحد مسکونی مددجویان بهزیستی مناطق سیل زده مازندران نیمه دوم تیر تحویل می شود
کد خبر: ۷۵۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 30 June 2019

 نخستین واحد مسکونی مددجویان بهزیستی مناطق سیل زده مازندران نیمه دوم تیر تحویل می شود

مدیر کل بهزیستی مازندران در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما با اشاره به تخریب 41 و آسیب 258 واحد مسکن مددجویان بهزیستی مازندران در سیل اواخر سال گذشته و اوایل امسال گفت: در طرح جهادی بهزیستی با مشارکت سازمان بسیج سازندگی ،نخستین مسکن مددجویی مناطق سیل زده مازندران در هفته بهزیستی ، نیمه دوم تیر، تحویل می شود.
سعید آرام، با بیان اینکه ساخت 40 واحد مسکن مددجویان بهزیستی با هزینه 32 میلیارد ریالی کمکهای مردمی واعتباردولتی تا پایان شهریور تکمیل و تحویل می شود افزود: در این مشارکت با همکاری 72 گروه جهادی متشکل از پاسداران لشکر 25 کربلا، پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌ها، طلاب ،دانشجویان و بنیاد مسکن استان، تعمیر 258 واحد مسکن این مددجویان نیز پایان یافت.
وی توزیع 4 هزار سبد کالا ، هزار قلم لوازم توان بخشی، کمکهای حمایتی در قالب پرداخت سه برابرمستمری برای رفع نیازهای اولیه مددجویان را از جمله اقدامات بهزیستی در این بخش برشمرد و افزود : با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و خیران 240 بسته لوازم خانگی تامین و در اختیار مددجویان بهزیستی مازندران قرار گرفت.
به گفته مدیر کل بهزیستی مازندران؛ بخش مسکن مددجویان بهزیستی با وجود ارائه تسهیلات 40 میلیون تومانی بنیاد مسکن ، 10 میلیون کمک بلاعوض از طریق بنیاد مسکن استان ، 10 میلیون کمک سازمان بهزیستی کشور و 5 میلیون تومان نیز کمک بهزیستی استان در اختیار مددجویان قرار گرفت.
براساس آمارهای رسمی سیل 27 اسفند 97 و فروردین 98 به 6 هزار و 501 واحد مسکونی در مازندران خسارت زد که از این تعداد حدود 800 واحد تخریبی بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار