مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۷۵۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 26 June 2019
رییس فدراسیون فوتبال کشور با استاندار قزوین دیدار کرد
 
به گزارش تابناک قزوین، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور با حضور در دفتر استاندار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین دیدار کرد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار در این دیدار گفت: استان قزوین در رشته‌های ورزشی استعدادهای زیادی دارد و با داشتن ورزشگاه ۱۵ هزار نفر می‌تواند میزبان برخی مسابقات کشوری و اردوهای تیم‌های ملی باشد.

زاهدی بیان کرد: وجود بیش از ۳ هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ در این استان می‌تواند زمینه حمایت مالی از تیم‌های لیگ برتری را مهیا کند و حداقل یک تا دو تیم لیگ برتر در رشته‌های مختلف را پشتیبانی کند.

وی گفت: تیم فوتبال کاسپین قزوین در لیگ دو می‌تواند در صورت حمایت فدراسیون جایگاه بهتری پیدا کند و ما هم برای ادامه فعالیت این تیم کوتاهی نخواهیم کرد.

استاندار قزوین در خصوص راه اندازی تیم‌های ساحلی در قزوین اعلام آمادگی کرد و اظهارداشت: امکانات لازم برای راه اندازی تیم فوتبال ساحلی را داریم و در صورت حمایت فدراسیون می‌توانیم در این زمینه جدی تر وارد کار اجرایی شویم.

در این دیدار محمد شفیعی فرماندار قزوین، سعید دقیقی بازیکن سابق تیم ملی و عضو شورای شهر قزوین، حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و مجید رضایی از مربیان با سابقه فوتبال هم حضور داشتند.

مهدی تاج برای شرکت در مجمع سالانه هیئت فوتبال استان و تصویب تقویم اجرایی سال ۹۸ به قزوین سفر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار