مدیرکل میراث فرهنگی ایلام:
میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: ۸ طرح گردشگری هفته دولت در استان ایلام به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: ۷۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ 11 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، عبدالمالک شنبه زاده اظهار داشت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها، 20 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار با همکاری بخش خصوصی هزینه شده است.

وی افزود: ازجمله مهم‌ترین این طرح‌ها، توسعه و تکمیل هتل ماداکتو دره شهر، هتل نخل جنوب دهلران و رستوران بین‌راهی امام رضا (ع) در روستای زنجیره شهرستان چرداول است.

میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام مرکز تفریحی سرگرمی اسب‌سواری حریر ایلام، سفره‌خانه سنتی ایلام، چایخانه سنتی و کارگاه صنعت معرق در قلعه والی و نورپردازی کاخ‌موزه فلاحتی را از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که در هفته دولت در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: در ایام هفته دولت علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های گردشگری، برنامه‌های دیگری ازجمله تهیه بروشور عملکرد دوساله میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام در دولت تدبیر و امید، برگزاری نمایشگاه عکس در قلعه والی یا کاخ فلاحتی، نمایشگاه یک‌روزه صنایع‌دستی در پارک کودک و دیدار مدیرکل و معاونان با خبرنگاران خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه نیز برگزار می‌شود.

شنبه زاده افزود: همچنین به مناسبت هفته دولت، گردشگران و مسافران از تخفیف 20 درصدی مراکز اقامتی سراسر استان بهره‌مند خواهند شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار