مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: سیل اخیر بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان به مزارع و باغات و تأسیسات زیربنایی استان خسارت زده است.
کد خبر: ۷۴۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 26 May 2019

سیل ۲۴۰ میلیارد تومان به استان قزوین خسارت زده است

به گزارش تابناک قزوین، قدرت الله مهدی خانی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ظهر شنبه در کار گروه سیلاب استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: بارش‌های بی سابقه در کشور و استان در کنار نعمت‌های فراوانی که داشت موجب وارد شدن خسارت به برخی تأسیسات و بخش‌های کشاورزی و جاده‌ها شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه با مدیریت منطقی و همه جانبه و تدبیر مناسب توانستیم از خسارات قابل توجه در این بخش جلوگیری کنیم و با اقدام به موقع از وقوع سیل در برخی شهرها جلوگیری شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین خاطرنشان کرد: در اثر جاری شدن سیل در مناطق شهری و روستایی بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان به مزارع، باغات و تأسیسات زیربنایی استان از جمله راه‌ها خسارت وارد شده است.

وی افزود: با اقدامات انجام شده مشخص شد بسیاری از خسارت‌ها ناشی از تجاوز به حریم رودخانه‌ها و بی توجهی به قوانین از سوی برخی بوده که در این راستا ۴۰۰ مورد تصرف غیر قانونی در حریم رودخانه‌ها توسط شرکت آب منطقه‌ای و ۵۰۰ مورد تصرف توسط سازمان جهاد کشاورزی شناسایی شده است.

مهدی خانی اظهارداشت: با استفاده از مطالعات کارشناسی و طرح جامع درصدد هستیم ضمن شناسایی چالش ها و نقاط ضعف با رویکرد علمی برای مقابله با حوادث و کاهش خسارات ناشی از آن اقدام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار