کد خبر: ۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵ 23 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، حسین امیری بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری گسترش شور و نشاط و دلگرمی و امید به خانواده‌های محرومان است تا در برابر آن‌هایی که بیشتر دستشان به دهنشان می‌رسد دچار خود کم‌بینی نشوند.
وی افزود:در آستانه سال جدید که هر‌چیز و هر‌کس نشان از تازگی، نو بودن و پاکیزگی دارد انسانیت و اخلاق حکم می‌کند که کم‌درآمدها نیز در جشن نوروز شاد و خوشحال باشند و خود را جدای از دیگران احساس نکنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی فیروزآباد ادامه داد: در این راستا در جشن نیکوکاری سال گذشته از سوی نیک‌اندیشان این شهرستان کمکی معادل 126 میلیون تومان دریافت کردیم که رهگشای هرچند موقت اما دلگرم‌کننده یک‌هزار و 220 نفر از محرومان شناسایی ‌شده شد.
امیری اضافه کرد: این کمک‌ها شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی ازجمله خرید پوشاک و کالاهای بهداشتی می‌شود.
وی در معرفی برنامه‌های کمیته امداد برای جشن نیکوکاریبیان داشت: پایگاه‌های شور نیکوکاری از 13 تا 15 ماه جاری در این شهرستان برپا می‌شود.
رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزآباد بیان کرد: 13 اسفندماه جاری 120 پایگاه در مدارس و روز بعد سه‌ نقطه از سطح شهر در قالب ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و درنهایت 15 اسفندماه در میعادگاه نماز جمعه با یک پایگاه برگزار می‌شود.
وی شرکت دانش‌آموزان در این احسان و انتقال کمک‌های مردمی به نیازمندانی که شناسایی ‌شده‌اند را از با اهمیت‌ترین ویژگی‌های این فرآیند دانست و تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم جشن نیکوکاری یا جشن عاطفه‌ها قرار گرفتن دانش‌آموزان در فضای احسان به هم‌نوع است.
وی در پایان تأکید کرد: هدف اصلی کمیته امداد ارائه خدمات پایدار و مؤثر نظیر خودکفایی مددجویان از طریق اشتغال‌زایی متمرکز است، با این‌ حال در بزنگاه‌های خاصی برگزاری شور نیکوکاری یا جشن عاطفه‌ها می‌تواند نقش بسزایی در بازگرداندن و یا تقویت روحیه نشاط و شادابی اقشار کم‌درآمد ایفا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار