۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۲/۲۷
 
مسؤولان شرایط ازدواج آسان جوانان را مهیا کنند

امام جمعه پیرانشهر گفت: با توجه به اینکه جمعیت کشورمان به سمت پیری می‌رود، مسؤولان باید شرایط ازدواج آسان و ازدیاد جمعیت را فراهم کنند.

مسؤولان شرایط ازدواج آسان جوانان را مهیا کنند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  ماموستا مصطفی محمودی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسؤولان و کارگزاران نظام اظهار کرد: ایشان فرمودند گزینه قطعی، مقاومت در برابر آمریکا است و در این رویارویی، ایالات متحده وادار به عقب‌نشینی می‌شود.

وی تصریح کرد: امام خامنه‌ای فرمودند که این رویارویی نظامی نیست چون جنگی انجام نمی‌شود و جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ نبوده و ایالات متحده نیز می‌داند که جنگ به نفعش نیست.

امام جمعه پیرانشهر بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که این برخورد اراده‌ها، افکار و اندیشه‌ها بوده و بی‌شک اراده ایران قوی‌تر است.

وی در ادامه با تاکید بر مقابله با کالای قاچاق گفت: هر گونه ورود و خروج کالای قاچاق عمل قبیحی بوده و باید از آن جلوگیری کرد.

محمودی در ادامه با اشاره به روز ملی جمعیت اظهار کرد: با توجه به اینکه جمعیت کشور به سمت پیری می‌رود، مسؤولان کشور باید شرایط ازدواج آسان و ازدیاد جمعیت را فراهم کنند و به گونه‌ای شرایط ازدواج مهیا شود که سن تشکیل خانواده نیز کاهش یابد.