رئیس کل دادگستری استان فارس گفت:برخورد قاطع با مفسدین و برچیدن زمینه های فساد در استان خبر داد و افزود: دستگاه قضایی مانند گذشته برخورد قاطع و بدون اغماض با افراد ناسالم و مفسدین را در دستور کار خود دارد.
کد خبر: ۷۴۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 11 May 2019

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر اینکه مجموعه جدید قضایی استان همان راه مجموعه قبل را دنبال می کند، به گوشه ای از برنامه های آینده خود اشاره کرد و گفت: ایجاد تحول و روحیه نشاط و خدمت رسانی به مردم، ایجاد رضایتمندی، حفظ کرامت انسانی و تکریم قضات و کارمندان از جمله برنامه هایی است که به جد پیگیری می شود.

 

وی از برخورد قاطع با مفسدین و برچیدن زمینه های فساد در استان خبر داد و افزود: دستگاه قضایی مانند گذشته برخورد قاطع و بدون اغماض با افراد ناسالم و مفسدین را در دستور کار خود دارد.

 

رییس کل دادگستری استان فارس خطاب به قضات و کارکنان دادگستری گفت: افرادی که شائبه فساد در آن ها وجود دارد بدانند که در این دوران مانند گذشته جایگاهی در دستگاه قضایی استان ندارند.

 

وی با اشاره به اینکه برقراری امنیت در خور و شان مردم استان به جد پیگیری می شود، گفت: تلاش برای کاهش آسیبهای اجتماعی، تعامل با سایر دستگاه ها برای برقراری امنیت، برخورد با دست درازی به بیت المال از جمله اولویت های مدیریت جدید دادگستری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار