مراسم معارفه دکتر علیرضا مهرعلیان به‌عنوان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین و تکریم دکتر خوانساری رئیس پیشین این مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 04 May 2019

به گزارش تابناک قزوین، مراسم معارفه دکتر علیرضا مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاونت فرمانداری شهرستان، معاونین دانشگاه علوم پزشکی، مدیران دانشگاه‌ها و شبکه‌های بهداشت درمان شهرستان‌ها برگزار شد.

 

در این مراسم دکتر مهرام، ریاست دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: صرفه جویی در کلیه منابع و نگه داشتن شاخص‌ها در حد مطلوب در شرایط کنونی کار ساده ای نیست و قطعا وظیفه‌مدیریت کار دشواری است.

وی تصریح کرد: دکتر مهرعلیان، شخصیت اجرایی پخته، با تجربه، دارای دانش کافی در زمینه بهداشت و تجربه بسیار موفق در شهرستان البرز، مسئولیت مدیریت شهرستان قزوین را پذیرفتند و من اطمینان دارم همین  سیر بهبودی را که داشته‌ایم کماکان طی خواهیم کرد و ایده های جدید با تغییر مدیریت رخ خواهد داد.

دکتر مهرام گفت: دکتر خوانساری، رئیس پیشین مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین هم در ستاد دانشگاه با ما همکاری خواهند کرد و از تجربیات ایشان بهره خواهیم گرفت.

دکتر مهرعلیان نیز در این مراسم ضمن عرض احترام به روح مطهر شهید بلندیان از دکتر مهرام برای اعتماد و سپردن مسئولیت سنگین مدیریت مرکز بهداشت شهید بلندیان تشکر کرد.

دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین بیان کرد: سمت جدید دکتر خوانساری را به ایشان تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی توفیق روزافزون دارم و ما در مجموعه بهداشت همواره از راهنمایی‌ها و توانمندی‌های ایشان استفاده خواهیم کرد.

 

مراسم معارفه رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین برگزار شد

وی عنوان کرد: توانمندی منابع انسانی شهید بلندیان که میانگین تجربه آن شاید از مجموعه استانی هم بالاتر باشد نقطه امید بنده است. حرکت ما برروی برنامه است و امیدواریم با همفکری و همکاری این عزیزان به اهداف عملیاتی و برنامه‌هایمان دست یابیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین عنوان کرد: از اولویت‌های ما همکاری بین بخشی با دستگاه های اجرایی شهرستان است حوزه سلامت به تنهایی نمی‌تواند کار پیش برد و با بهره گیری از سایر دستگاه اجرایی شهرستان بتوانیم کار را درست و خوب پیش ببریم

مراسم معارفه رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین برگزار شد

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی و شرایط اقتصادی انتظار من از همکاران محترم انضباط مالی است در هزینه های مان دقت بیشتری داشته باشیم. ارائه گزارش های دقیق و فنی انتظار من از شورای کارشناسان شهرستان است

دکتر مهرعلیان گفت: استفاده از ظرفیت خیرین سلامت و اسپانسرها در شهرستان، تقویت شورای سلامت شهرستان، ارائه گزارش های روند اجرای سامانه سیب و تعامل بین دستگاه ها از برنامه‌های ما برای ارتقا شاخص ها در حوزه سلامت است.

دکتر مهرام در پایان برای دکتر مهرعلیان آرزوی موفقیت کرد و از زحمات دکتر خوانساری رئیس پیشین مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تشکر کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار