سی امین جشنواره تجلیل از کارگران نمونه، نخبگان جامعه کار و تولید مازندران همزمان با روز جهانی کارگر، امروز در سالن ورزشی امامعلی حبیبی شهرستان قائم شهر برگزارشد.
کد خبر: ۷۴۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ 01 May 2019

 سی امین جشنواره تجلیل از کارگران نمونه، نخبگان جامعه کار و تولید مازندران همزمان با روز جهانی کارگر، امروز در سالن ورزشی امامعلی حبیبی شهرستان قائم شهر برگزارشد.

 استاندار مازندران در این جشن ترویج فرهنگ کار و تولید ، بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای افزایش اشتغال ، تولید و توسعه صادرات را از مولفه‌های اصلی رونق تولید با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست.
حسین زادگان با قدردانی از نقش ارزشمند کارگران در استقلال و خودکفائی جامعه و نیز ضرورت حسن اجرای اصل ۴۴ در واگذاری مجموعه‌های تولیدی به بخش خصوصی از تشکل‌های کارگری مازندارن خواست با ارائه و انتقال به موقع و صحیح مشکلات و مطالبات جامعه کارگری، مسئولان اجرائی را درتصمیم سازی‌ها و اتخاذ راهکار‌های اساسی برای برون رفت از مشکلات کار و تولید که در تحریم ظالمانه استکبار جهانی بیشترین صدمات را متحمل می‌شوند، یاری کنند.
در این جشن بزرگ با حضور استاندار مازندران، جمعی ازمسئولان، کارفرمایان و اعضای نهاد‌های کار و کارگری استان از ۳۰ کارگر نمونه، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه تولیدی استان و نیز از مدیریت کارخانه ناب استیل شهرستان تنکابن به عنوان واحد نمونه ملی با اهدای تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.
در ادامه کارگران و نهاد‌های کار وکارگری مازندران ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا و نیز بیعت دوباره با رهبر فرزانه انقلاب حمایت و پشتیبانی قاطع خود را از نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، کمک به سیل زدگان و نیز نفرت و انزجار از جنایات حاکمان امریکا در منطقه و جهان اعلان کردند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار