مشاور استاندار ایلام در امور ایثارگران:
مشاور استاندار ایلام در امور ایثارگران گفت: بسیاری از جانبازان و ایثارگران برای احراز وضعیت جانبازی خود مشکل دارند.
کد خبر: ۷۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴ 09 August 2015

به گزارش تابناک ایلام ، «علی‌عباس شفیعی» در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران که با حضور مشاوران استانداران استان‌های غربی در امور ایثارگران در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز بحث استخدام مشکل خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیست، بلکه مشکل اصلی آنها این است که جانبازن برای احراز جانبازی خود مشکل دارند.

مشاور استاندار ایلام در امور ایثارگران با بیان اینکه بسیاری از جانبازان و ایثارگران برای احراز وضعیت جانبازی خود مشکل دارند، گفت: تعدادی از این افراد حتی قبل از احراز جانبازی و ایثارگری خود فوت کردند و تعدادی هم تاکنون موفق به احراز جانبازی نشده‌اند.

شفیعی در ادامه اشاره ای هم به اقدامات صورت گرفته در خصوص استخدام خانواده های شهدا و ایثارگران در استان ایلام داشت و گفت:سال گذشته بالغ بر 240 نفر فرزند شهید در این استان جذب دستگاه‌های اجرایی شدند.

وی تعداد شهدای استان ایلام را سه هزار نفر دانست و گفت: این استان در سال‌های جنگ تحمیلی 12 هزار جانباز و بین دو تا سه هزار نفر مفقودالاثر تقدیم انقلاب کرده است.

استان ایلام 430 کیلومتر با کشور عراق مرز مشترک دارد.

این نشست با حضور معاون وزیر کشور در امور ایثارگران، استاندار کرمانشاه، مشاوران امور ایثارگران استانداران استان‌های غربی برگزار شد


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار