کد خبر: ۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷ 24 January 2015
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری از برگزاری اجتماع «من عاشق محمد هستم» در آستان امامزاده عباس (ع) این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری امروز در گفت‌وگو با فارس با ابراز تاسف از حرکت اخیر نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر نور و رحمت گفت: نه تنها این حرکت سخیف و جاهلانه به ساحت پیامبر (ص) خدشه‌ای وارد نمی‌کند بلکه بر ابهت و عظمت نام، یاد و همچنین سیره و سلوک نبی مکرم اسلام (ص) می‌افزاید.

وی با بیان اینکه این حرکت سخیف نشریه فرانسوی شارلی ابدو نشان‌دهنده آزادی بیان نیست، اظهار کرد: توهین غرب به پیامبر گرامی اسلام نشان ‌دهنده خفت و خاری آنان در برابر جوامع اسلامی است.

حیدری از برگزاری اجتماع بزرگ «من عاشق محمد هستم» در جوار آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری خبر داد و بیان کرد: این مراسم به صورت استانی و با حضور مسئولان، مردم، روحانیون و بسیجیان شهرستان ساری امروز شنبه چهارم بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم زیارت از راه دور پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) قرائت می‌شود، افزود: حجت‌الاسلام ابوالقاسم طاهری مدیر حوزه‌های علمیه استان مازندران سخنران اجتماع بزرگ «من عاشق محمد هستم» هستند.

این مسئول با بیان اینکه مردم علوی و ولایت‌مدار مازندران در این اجتماع انزجار خود را از اهانت اخیر نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام به گوش جهانیان می‌رسانند، گفت: این اجتماع می‌تواند برگ زرینی دیگر برای مردم ولایت‌مدار مازندران باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری تصریح کرد: موج اعتراض‌های مردمی و تشکل‌های مختلف به حرکت نشریه شارلی ابدو همچنان در استان مازندران ادامه دارد و مردم تلاش می‌کنند تا به هر شکل ممکن این اقدام سخیف نشریه فرانسوی را محکوم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار