رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب از آغاز توزیع ۹ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد به قیمت مصوب در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ 08 April 2019

آغاز توزیع بیش از ۹ تن گوشت در میاندوآب
به گزارش تابناک آذربایجان غربی رحمان درفشی  با اعلام این خبر گفت: در راستای مصوبات ستاد تنظیم بازار، توزیع گوشت به قیمت مصوب در دستور کار این اداره قرار گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: در این راستا با تمهیدات اندیشیده شده، از امروز توزیع ۹ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد در ۱۳ عامل توزیع در میاندوآب و نیز بخش های مرحمت آباد و باروق این شهرستان آغاز شده است.

وی گفت: این گوشت منجمد به قیمت هر کیلو ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان در مناطق مختلف میاندوآب و با حضور بازرسان و ناظران سازمان صنعت، معدن و تجارت در بین مردم توزیع می شود.

درفشی تصریح کرد: از ابتدای امسال سه تن مرغ، ۲/۵ تن گوشت گرم گوسفندی و ۳ تن گوشت منجمد در راستای تنظیم بازار در بین مردم در میاندوآب توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: قصابی ها و عامیلن فروش فیضی در جاده شاهین دژ، شیرزاد در کوی شهید باکری، دائمی در کوی بهی، جوانشیر در روبروی کوی اکبرنژاد واقع  در خیابان کمربندی جنوبی، پورعلی در بلوار نماز، نورمحمدی در میدان مادر، محمودی در روبروی ترمینال ارومیه، امیری در روبروی دانشگاه علمی کاربری، گل حسنی در کوی قجلو، اسلامی در خیابان ولی عصر(عج)، کریمی در خیابان کارگر، اصغری در خیابان جانباز و غفاری در کوی معلم، ۱۳ عامل توزیع این گوشت منجمد در میاندوآب هستند./راه دنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار