رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: اولویت سازمان حمل و نقل شهرداری ارومیه برای سال 98، بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است.
کد خبر: ۷۳۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 06 April 2019
 ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه در سال  98 بهسازی و نوسازی می‌شود

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مهدی مژدهی‌فرد در سال گذشته 15 دستگاه اتوبوس جدید وارد سیستم حمل و نقل عمومی ارومیه شده بود که فعالیت آنها به ویژه در ارائه سرویس دانشجویی و در مسیرهایی که با کمبود اتوبوس مواجه بود، همچنان تداوم دارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال 98 نیز یک دستگاه اتوبوس نوسازی و بازسازی شده که نماد ارومیه 2020 بر روی آن نقش بسته، در سطح شهر فعالیت خود را آغاز کرده و علاوه بر آن قرارداد سرمایه‌گذار با شهرداری ارومیه و سازمان همیاری بسته می‌شود تا هر ماه پنج دستگاه اتوبوس جدید تحویل داده شود.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه هم اکنون میانگین عمر اتوبوس‌های خط واحد ارومیه 11.5 سال است افزود: این در حالی که عمر مفید اتوبوس‌ها 10 سال است و بیشتر اتوبوس‌های فرسوده نیز مربوط به بخش خصوصی هستند.

وی بیان کرد: اولویت سازمان حمل و نقل شهرداری ارومیه برای سال 98، بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است تا رضایت شهروندان ارومیه‌ای جلب شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار