مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: وقوع 4 حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان فارس مرگ 4 تن و مجروح شدن 25 تن را رقم زد.
کد خبر: ۷۳۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 06 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:محمد جواد مرادیان اظهار داشت: تصادف 2 دستگاه خودرو نیسان با تیبا در محور فیروزآباد – قیر منجر به جان باختن 3 تن شد.

وی همچنین با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در شهرستان زرین دشت (گردنه شهر پیر)، افزود: در این حادثه 6 نفر زخمی شدند که 3 مصدوم به صورت سرپایی درمان شدند و 3 مصدوم دیگر بعد از دریافت اقدامات درمانی به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) زرین دشت منتقل شدند.

مرادیان ادامه داد: در سانحه دیگری که بر اثر برخورد ال90، پژو پارس و مزدا وانت محوردارا ب_ بندرعباس رخ داد یک تن کشته و 8 نفر مجروح شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: در این حادثه 8 مصدوم پس از دریافت اقدامات درمانی به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) منتقل شدند.

وی تصریح کرد: بر اثر برخورد تریلی با دو دستگاه خودرو پراید در محورداراب_ زرین دشت 11 تن مصدوم شدند که مجروحان پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس بیان کرد: برای امداد رسانی به مصدومان این حوادث رانندگی 11 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شده بود.

علت این تصادفات رانندگی توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار