ناکامی های فصل جاری رئال مادرید با شکست خارج از خانه برابر والنسیا ادامه یافت.
کد خبر: ۷۳۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۳ 04 April 2019

از هفته سی ام لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا، والنسیا در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر ورزشگاه «مستایا» از رئال مادرید میزبانی کرد و به برتری ارزشمند 2 بر یک رسید.
این دیدار در حالی آغاز شد که والنسیا در هفته های اخیر روی نوار موفقیت قدم برمی دارد و رئال مادرید نیز پس از انتخاب مجدد «زین الدین زیدان» به عنوان سرمربی این تیم به 2 پیروزی متوالی رسیده بود.
با این اوصاف رئال در سومین دیداری که زیدان را روی نیمکت سرمربیگری خود داشت، با شکست دیگری در لالیگا مواجه شد.
زیدان پیش از آغاز فصل جاری با تصمیم خود از هدایت رئال مادرید کناره گیری کرد، اما ماه گذشته و پس از بحرانی که این تیم در آن گرفتار شده بود و با درخواست «فلورنتینو پرز» رئیس باشگاه رئال مادرید به این تیم بازگشت تا شاید دوباره کهکشانی ها را به اوج برساند.
در نیمه نخست بازیکنان والنسیا عملکرد بهتری نسبت به حریف پرستاره خود داشتند و با گل تماشایی «گونزالو گوئدس» با برتری به رختکن رفتند.
ستاره های رئال مادرید در نیمه دوم برای جبران گل خورده تلاش زیادی انجام داده، اما راهی به دروازه حریف پیدا نکردند.
در طرف مقابل این خفاش های مستایا بودند که در دقیقه 83 با ضربه «گارای» مدافع آرژانتینی و پیش تاخته خود به گل دوم دست یافته تا جشن پیروزی برپا کنند.
در دقیقه 93 «کریم بنزما» یکی از گل های خورده رئال مادرید را جبران کرد، اما این گل مانعی برای شکست تیمش نشد.
والنسیا با این پیروزی به امتیاز 46 رسید و به رتبه پنجم صعود کرد تا در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.
رئال مادرید نیز با 57 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی باقی ماند. هم اکنون بارسلونا با 70 و اتلتیکومادرید با 62 امتیاز در رتبه های اول و دوم جدول رده بندی باقی ماندند.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار