معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به فعالیت‌های ستاد اسکان میهمانان نوروزی، گفت: روزانه به صورت میانگین جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 500 نفر در 450 چادر در محل اسکان مهمانان نوروزی اهواز اسکان می‌یابند.
کد خبر: ۷۲۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ 27 March 2019

علیرضا عالیپور اظهار کرد: ستاد اسکان میهمانان نوروزی در قالب یک کمیته، میزبانی از میهمانان نوروزی را از 28 اسفندماه آغاز کرده است.

وی افزود: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته پیش‌بینی شده بود که برخی از هموطنانمان پیش از آغاز تعطیلات آخر سال به خوزستان و شهر اهواز سفر کنند که در این راستا از سه ماه آخر سال 97 اقدامات لازم جهت فراهم کردن محل مناسبی برای میزبانی مهمانان نوروزی انجام شده است.

عالیپور با بیان اینکه فعالیت ستاد اسکان در محل اصلی واقع در نمایشگاه بین‌المللی خوزستان است، افزود: همچنین مقرر شده است تعدادی از بوستان‌های شهر اهواز که شرایط مناسبی از نظر امکانات رفاهی جهت اسکان موقت در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ستاد اسکان و کمیته‌های فرعی این ستاد روزانه به صورت میانگین جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 500 نفر در 450 چادر در محل اسکان مهمانان نوروزی اهواز اسکان می‌یابند. این مسافران از خدمات رفاهی، پزشکی و بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز افزود: این خدمات با حضور یک پزشک کشیک و استقرار یک دستگاه اتوبوس سلامت و خدماتی نظیر چکاپ عمومی و سرپایی از وضعیت جسمی مراجعین به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود.

عالیپور گفت: در این مکان آب تصفیه شده و یخ بهداشتی، 12 کانکس حمام آب گرم، سرویس بهداشتی 24 چشمه‌ای نیز جهت رفاه مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است. همچنین برپایی بوفه فروش اغذیه و مایحتاج روزانه و صبحانه گرم و شش دستگاه باجه ATM (خودپرداز) از دیگر امکانات محل‌های اسکان مهمانان نوروزی هستند.

وی با قدردانی همکاری و تعامل نیروی انتظامی با شهرداری اهواز در خصوص تامین نظم و امنیت محل‌های اسکان میهمانان نوروزی بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده واحدی در محل و ستاد اسکان در اختیار پرسنل نیروی انتظامی قرار داده شد که با راه‌اندازی انتظامات ستاد اسکان به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: نیروهای شهرداری در محل اسکان میهمانان نوروزی واقع در کیانپارس، میدان شهید چمران، محل دائمی نمایشگاه‌های استان خوزستان و نیز از طریق شماره تلفن 33375618 به صورت تمام وقت در سه شیف کاری و در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخگوی میهمانان نوروزی هستند و در صورت وجود ظرفیت خالی آماده پذیرایی و میزبانی از میهمانان نوروزی هستند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار