شهردار تبریز با اشاره به سیر تحول مجموعه عینالی گفت: جایگاه تاریخی و فرهنگی عینالی، پشتیبان اجرای برنامه‌های تحول‌آفرین عمرانی در این مجموعه است.
کد خبر: ۷۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 05 August 2015

به گزارش خبرنگار ما ، دکتر صادق نجفی، در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداری ‌سازمان‌توسعه‌عون‌بن‌علی‌و‌پارک‌طبیعت، با بیان این مطلب یادآور شد: سال‌ها پیش، وقتی طرح‌های عمرانی و جنگل‌کاری عینالی شروع شد، کمتر کسی فکر می‌کرد که بام تبریز، به نقطه ارزشمند امروزی برسد؛ با این حال، برنامه‌ریزی و همت مجموعه مدیران و فعالان مرتبط با این مجموعه، منجربه دستاوردهای کنونی شده است.

وی اضافه کرد: با توسعه پرشتاب طرح‌های تملک شهرداری در این مجموعه، باید طی اقدامات کارشناسی، به یک منطقه کم‌نظیر و نفیس تفریحی و فرهنگی دست یابیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: بازگشایی دو مسیر ارم و رشدیه منتهی به عینالی، دسترسی‌ عموم را برای استفاده از این موهبت طبیعی، میسر خواهد ساخت.

دکتر نجفی تاکید کرد: مسیر 3.5 کیلیومتری منتهی به بقعه عینالی، باید با بسترسازی، زیباسازی‌، ایجاد باند دوچرخه‌سواری و همچنین اقدامات مرتبط با مناسب‌سازی برای معلولان و جانبازان، به یکی از پیاده‌راه‌های کم‌نظیر تفریحی تبدیل شود.

وی متذکر شد: وظیفه خود داریم که برنامه‌های سکونت و نشاط شهروندان را با استراتژی هوشمندانه و در شان و شوکت کهن‌شهر تبریز پیگیری کنیم.

شهردار تبریز مجموعه عینالی را در ارتقای نشاط عمومی شهر تعیین‌کننده عنوان کرد و با اشاره به سفر اخیر خود به وین و شرکت در اجلاس شهرهای اسلامی، گفت: مسائل حوزه شهری و شهروندی، امروز از تاکیدات سازمان ملل متحد است؛ این تاکیدات با محوریت الگوی CPI به عنوان شاخص‌های شکوفایی شهر مطرح بوده و نشاط پایدار شهرها را هدف قرار داده‌است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار