مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه گفت: دومین جشنواره بیدمشک ارومیه با هدف برندسازی آن در روزهای پایانی امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۲۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 08 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی‌اصغر احمدزاده، با اشاره به برگزاری جشنواره بیدمشک ارومیه اظهار کرد: این جشنواره برای دومین بار برگزار می‌شود و در آن اجرای برنامه‌های متنوع و مبتنی بر معرفی بیدمشک و محصولات وابسته آن پیش‌بینی شده است.

وی افزود: این جشنواره از تاریخ 25 تا 27 اسفندماه امسال در محل محوطه ضلع غربی مسجد تاریخی جامع و جنب بازار سنتی ارومیه برگزار خواهد شد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه اذعان کرد: هدف از برگزاری دومین جشنواره بیدمشک در محل تعیین شده، شناساندن آثار تاریخی شهر به بازدیدکنندگان و همچنین مخاطبان رسانه‌ای و اجرای برنامه‌های فرهنگی در هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر است.

وی یادآور شد: این جشنواره توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی و با همکاری و مشارکت سایر معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری ارومیه برگزار خواهد شد.

احمدزاده با درخواست از حضور مردم در روزهای برگزاری جشنواره خاطر نشان کرد: بیدمشک در خطر ثبت و معرفی به نام شهرهای دیگر بوده، درصورتی که  خواستگاه آن ارومیه است.

وی تصریح کرد: با برگزای جشنواره بیدمشک سعی خواهد شد بیدمشک را تحت عنوان برند ارومیه در سطح کشور و منطقه بشناسانیم و از این‌رو نیازمند همکاری و تعامل سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار