پرزحمت گفت: ️نتایج آرای اتاق بازرگانی، صنایع ،معادن و کشاورزی قزوین با حضور ۴۸۰ واجد شرایط رای و ۵۰ کاندید برگزار شد که در نهایت ۱۵ نفر از این کاندیداها در چهار حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و بازرگانی انتخاب شدند.
کد خبر: ۷۲۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 03 March 2019

نتایج آرا پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قزوین

به گزارش تابناک قزوین، مهندس علی پرزحمت، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی در نشست خبری ️نتایج آرای اتاق بازرگانی، صنایع ،معادن و کشاورزی قزوین بیان کرد: نتایج آرای اتاق بازرگانی، صنایع ،معادن و کشاورزی قزوین با حضور ۴۸۰ واجد شرایط رای  و ۵۰ کاندید برگزار شد که در نهایت ۱۵ نفر از این کاندیداها در چهار حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و بازرگانی انتخاب شدند.

پرزحمت با اعلام اسامی برگزیدگان این انتخابات عنوان کرد: آقایان مجید آهنگریان با 92 رای، منوچهر آزادمنش با 91 رای، مهدی عبدیان با 89 رای، نیما بصیری با 83 رای، محمد رضا ماشااللهی با 80  رای به عنوان برگزیدگان گروه صنعت انتخاب شدند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی استان قزوین افزود: در حوزه معدن آقایان اصغر آهنی‌ها با 90 رای، امیر عادل طاهرخانی با 78 رای منتخب اعلام شدند.

وی ادامه داد: در گروه کشاورزی آقایان علیرضا کشاورز قاسمی  با 105 رای، مهدی جباری با 89 رای و سعید حلاج یوسف زادگان با 84 رای موفق به کسب بیشترین آرا شدند و در بخش بازرگانی آقایان مهدی بخشنده با 127 رای، سید علی حسینی با 87 رای، حسین ساروخانی با 87 رای، مصطفی عادلی فر با 77 رای و محمد رضا فاروقی  با 74 رای بیشترین آرا را از آن خود کردند.

اتاق بازرگانی به منظور ایجاد هماهنگی و همکاری بین بازرگانان و صاحبان صنایع و معادن فعالیت می‌کند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار