پنجمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی قزوین، برای انتخاب 15 نماینده، صبح شنبه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
کد خبر: ۷۲۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 02 March 2019

آغاز پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قزوین

به گزارش تابناک قزوین انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی قزوین از صبح امروز به صورت الکترونیکی برگزار می شود.استاندار قزوین نیز با حضور در محل برگزاری انتخابات از نحوه برگزاری آن بازدید به عمل آورد.


علی پرزحمت، رییس هیئت نظارت بر این دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین  بیان کرد: کد مبنا برای انتخابات اتاق بازرگانی شماره کارت بازرگانی و کد ملی شرکت‌کنندگان است و در صورت تایید، کارت تعرفه در اختیار شرکت کنندگان در انتخابات قرار می گیرد.
پرزحمت افزود: این انتخابات از ساعت هشت صبح تا 18 عصر امروز در محل اتاق بازرگانی قزوین برگزار می شود و نتایج آن در پایان رای گیری، عصر امروز طی یک نشست خبری اعلام می‌شود.

وی در ادامه گفت: حدود 480 نفر واجد شرایط رای دهی در پنجمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی قزوین اند که شامل بازرگانان، صنعتگران، کشاورزان و معدن کاران هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار