رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی و عضو نظام مهندسی معدن کشور
شهرکی از اشتغال 12 هزار نفری در بخش معدن استان خبرداد و یادآور شد: بالغ بر 60 درصد صنعت استان وابسته به صنایع معدنی همچون خاک های صنعتی، بنتونیت و فرآوری مواد معدنی است.
کد خبر: ۷۱۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 24 February 2019

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  مراسم روزمهندس با حضور جمعی از اعضای سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی و با حضور داود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، جلیلی نماینده زغال سنگ طبس و جوانشیر گیو رئیس سازمان نظام مهندسی معدن برگزار شد.

داود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز در این حلسه بیان کرد: هر آنچه که در خراسان جنوبی از معادن نام می برند و مردم می بالند  نتیجه زحمات مهندسین معدن است.

وی با اشاره به اینکه  تاکنون بالغ بر 40 مواد معدنی کشف، 500 معدن در استان شناسایی  و 300 معدن در حال اکتشاف و 300 محدوده معدنی در حال شناسایی هستیم افزود: خراسان جنوبی رتبه اول پروانه بهره برداری معادن در کشور را داراست. شهرکی از اشتغال 12 هزار نفری در بخش معدن استان خبرداد و یادآور شد: بالغ بر 60 درصد صنعت استان وابسته به صنایع معدنی همچون خاک های صنعتی، بنتونیت و فرآوری مواد معدنی است.

عضو نظام مهندسی معدن کشور با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی بیش از  هزار و 100عضو دارد گفت: این ظرفیت بالای متخصص می نواند در حوزه اکتشاف و خدمات مهندسی معدن موثر باشد و ما از نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی انتظار داریم تا  اگر در خراسان جنبوی 1100 عضو دارد و توقع ما از سازمان ظنام مهندسی معدن فعال سازی اعضا است و ارجاع خدمات مهندسی به معادن است و کیفیت اکتشافی را بالا ببریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار