تابناک : معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مركزي گفت: پس از برگزاری کلاس ها و دوره های مختلف آموزشی به منظور پایش و درجه بندی امدادگران و نجاتگران آزمون های متعددی برگزار و این افراد موفق به دریافت درجه می شوند.
کد خبر: ۷۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 04 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی ، محمد محمدي معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مركزي با اشاره به برگزاری آزمون ارتقاء درجه 60 نفر از امدادگران و نجاتگران برادر جمعیت هلال احمر شهرستانهاي ساوه،غرق آباد،تفرش و آشتيان گفت: این افراد برگزیده پس از گذراندن مراحل مختلف آموزشی از طریق برگزاری آزمون موفق به دریافت درجه می شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مركزي خاطرنشان کرد: این آزمون در شهرستان ساوه و در رشته های آمادگی جسمانی، امداد وکمک های اولیه، اسکان اضطراری و کار با ست نجات برگزار مي شود.

شايان ذكر است دوره بعدي در تاريخ 17 و 18 مرداد ماه جهت 60 نفر از امدادگران و نجاتگران جمعيت هلال احمر شهرستان هاي اراك،خمين،محلات،دليجان و شازند به ميزباني جمعيت هلال احمر خمين برگزار و دوره خواهران نيز  27 و28 مرداد ماه با حضور 50 نفر از خواهران سراسر استان در شهرستان ساوه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار