معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: بسته حمایتی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از اولین ساعات وقوع زلزله کرمانشاه تا کنون به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی آسیب‌دیده در این حادثه اهدا می‌شود.
کد خبر: ۷۱۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 24 February 2019
بسته‌های حمایتی سپاه قزوین به زلزله‌زدگان کرمانشاه
به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ محرمعلی والدی، معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از اولین ساعات پس از وقوع زلزله کرمانشاه در کنار مردم آسیب دیده بوده و این همراهی همچنان ادامه دارد. 
سرهنگ والدی افزود: پس از اجرای مرحله‌های نخست یعنی آواربرداری و اسکان موقت، کار ساخت منازل این مردم و حمایت‌های بعدی آغاز شد. 
وی تصریح کرد: سپاه استان قزوین با همراهی بسیج سازندگی و بسیج اصناف و خیرین بازاری استان، برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی که یک تا دو معلول داشتند، 11واحد مسکونی ساخت که در تیرماه تحویل شد. 
معاون اجرایی سپاه استان قزوین اظهار کرد: این حمایت‌ها پایان نیافته و دور جدید کمک‌های سپاه استان قزوین، خیرین بسیجی اصناف و جهادگران بسیجی، سازمان بسیج سازندگی تهیه شده است از صبح امروز تحویل خانواده‌های نیازمند شد. 
سرهنگ والدی افزود: در این دور یک تخته فرش، دو تخته پتو، بسته حمایتی ارزاق به ارزش 3میلیون ریال، بسته بهداشتی، لوازم التحریر و کمک نقدی با حفظ عزت و کرامت تحویل جامعه هدف خواهد شد. 

معاون اجرایی سپاه استان قزوین با اشاره به همراهی بسیج سازندگی و بسیج اصناف در این طرح تاکید کرد: سپاه استان قزوین با کمک مردم خیّر، بازاریان بسیجی و جهادگران مومن و انقلابی تا رفع کامل آسیب‌های ناشی از زلزله در کنار مردم کرمانشاه خواهد بود.

بسته‌های حمایتی سپاه قزوین به زلزله‌زدگان کرمانشاه

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار