گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی روز خبرنگار
آیین گرامیداشت روز خبرنگار در تبریز سه روز زودتر و با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزرات ارشاد و استاندار آذربایجان شرقی در چهاردهم مردادماه برگزار می شود.
کد خبر: ۷۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 03 August 2015

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، علی‌اکبر صفی‌پور افزود: ‌این آیین از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه(۱۴مرداد) در سالن اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز آغاز می شود.

وی ادامه داد: برنامه های رسمی گرامیداشت روز خبرنگار در تبریز با حضور اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی و حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

صفی‌ پور بیان کرد: این آیین با برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی، پخش کلیپ و اهدای جوایز به خبرنگاران و اصحاب مطبوعات همراه است.

وی افزود: خبرنگاران در جامعه نقشي كليدي در بيان حقايق و نظارت بر امور داشته و در ارتقاي سطح اجتماعي و حل معضلات در كنار ارتقاي فرهنگ عمومي نقشي مهم دارند.

صفی‌پور گفت: خبرنگاري حرفه اي است که نیازمند سعه‌ صدر بوده و در عین حال دارای دامنه‌ تاثیر فراوان است و انعكاس اخبار و رويداد هاي مستند و درست از جامعه توسط خبرنگاران، موجبات حل مشكلات مردم و جامعه را فراهم مي سازد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: خبرنگاران زبان گويا و ناظران جامعه اند و می توانند در ایجاد زمینه برای حل مشکلات مردم از سوی مسوولان نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

گفتنی است، روز ۱۷مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا که در افغانستان به دست طالبان به شهادت رسید، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار