کد خبر: ۷۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 03 August 2015

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز از فعالیت 800 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد البرز در کانون‌های تابستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان البرز، علی سالارکیا اظهار داشت: امسال برنامه‌های متنوع و مختلفی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به رئوس برنامه‌های متنوع این نهاد در ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان افزود: در راستای ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان این نهاد، کانون‌های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد راه‌اندازی شده است.

این مسئول تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این کانون‌ها ارائه خدمات تربیتی در ایام تابستان، پرورش استعدادهای درخشان، تقویت باورهای دینی و ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه هدف این نهاد است.

سالارکیا ابراز امیدواری کرد که در طول فصل تابستان، کلیه اهداف طراحی شده جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان محقق شود.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان می‌توانند از کلاس‌های آموزشی سایر دستگاه‌ها در زمینه اعتقادی، دینی، احکام، رایانه، طراحی، نقاشی، معرق و دیگر رشته‌های هنری استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز خاطرنشان کرد: در طول فصل تابستان حدود 2000 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد سایر استان‌های کشور در قالب اردوهای یک هفته‌ای، با بهره‌مندی از برنامه‌های متنوع فرهنگی تربیتی دو مجتمع امام علی (ع) و الزهراء(س) میهمان استان البرز هستند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار