مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام خبر داد
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام از توزیع بیش از 2 هزار تن کود در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 03 August 2015

به گزارش تابناک ایلام ،مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام از تأمین کامل کود مورد نیاز کشاورزان استان ایلام از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ گونه مشکلی بابت تأمین و توزیع انواع کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان در استان ایلام وجود ندارد و بر اساس سیاست‌های حمایتی دولت از بخش کشاورزی انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام انباشته از کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان استان است که در حال توزیع است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون از یکهزار و 250 تن کود تخصیصی به استان ایلام بیش از یک هزارو 248 تن و 78 کیلوگرم وارد استان ایلام شده و در سال جاری در مجموع مقدار 2 هزار و 904 تن در بخش کشاورزی استان توزیع شد و در حال حاضر نیازهای کودی شهرستان‌های استان به هر میزان تأمین شده است.

این مسئول اضافه کرد: تامین و توزیع به موقع کود مورد نیاز کشاورزان استان ایلام مستلزم همکاری مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان با تسریع در معرفی کارگزاران توزیع شهرستانی برای دریافت و توزیع کود است تا کشاورزان کود مورد نیازشان از بازارهای آزاد تهیه نکنند.

جمالی با اشاره به اینکه برای تامین کود مورد نیاز استان ایلام ذخیره‌سازی‌های لازم صورت گرفته است، تصریح کرد: تمام تلاش‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام توزیع کودهای انباشته شده در انبارهای کود تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام به عنوان سرمایه‌های ملی است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام گفت: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف ارائه خدمات به کشاورزان کرده است و در این راه مصمم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار