معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام:
معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام از اختصاص ۹۰۰ میلیون تومان برای کاهش محرومیت در مناطق محروم و مرزی دهلران خبر داد.
کد خبر: ۷۰۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 29 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ شبیب جعفرزاده اظهار داشت: برای کاستن از میزان محرومیتهای مددجویان ساکن در روستاها و مناطق محروم و مرزی در شهرستان دهلران حدود ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: عمده این میزان اعتبار، در جریان سفر چند روز پیش مدیرکل و اعضای شورای مدیران امداد این استان به روستاها و مناطق محروم شهرستان دهلران به منظور خدمت بهینه تر به مددجویان این شهرستان و برطرف شدن نیازهای آنان اختصاص یافته است.

وی افزود: طی سفری به این مناطق محروم دهلران، وضعیت زندگی و میزان محرومیت و نیازهای ۱۲۶ خانوار مددجو در این شهرستان از نزدیک بررسی شده و این میزان اعتبار که مجزا از اعتبارات سالیانه است برای رفع نیازهای ضروری این خانواده ها اختصاص یافته است.

جعفرزاده بیان کرد: این میزان اعتبار برای بهسازی مسکن،لوله کشی گاز، خرید لوازم خانگی ضروری، خرید جهیزیه، کمکهای درمانی،کمکهای نقدی موردی و دیگر نیازهای خانواده های مشکل دار و دارای فقر شدید اختصاص یافته است.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه کاهش محرومیت از مناطق محروم و روستاهای مرزی از برنامه های این نهاد است، گفت: چنین اقداماتی باعث تقویت روحیه مردم این مناطق و امیدواری آنان به ماندن در زادگاه و محل زندگی شان می شود./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار