جواد آقاجانی به عنوان رئیس جدید دانشکده علم و هنر اردکان معرفی شد.
کد خبر: ۷۰۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 28 January 2019

 محسن برزگری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و هنر در اردکان گفت: درمراسمی از زحمات چندین ساله احمدخانی تقدیر و جواد آقاجانی به عنوان رئیس جدید دانشکده علم و هنر اردکان معرفی شد.

وی افزود: دانشجویان سرمایه‌های علمی بزرگ برای کشور هستند و باید با فراهم کردن بستر مناسب برای تحصیل آن‌ها در دانشگاه‌ها از این سرمایه‌ها حفاظت کرد.

برزگری دانشکده علم وهنر اردکان یکی از دانشکده‌های علمی برتر در زمینه‌های علم وهنر است که باید به آن توجه شود، اما متاسفانه به دلایلی تعداد دانشجو‌ها در مقطع کارشناسی ارشد روز به روز کمتر می‌شود و یکی از دلایل آن را تاسیس دانشگاه‌های متعدد در سراسر کشور است که اکثریت دانشجو‌ها ترجیح می دهند در شهر و دیار خود ادامه تحصیل دهند.

وی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد از دانشجویان این دانشگاه غیربومی هستند، افزود: زمانی که رشته فرش و صنایع دستی، ارتباط تصویری، طراحی پارچه و لباس و تصویرسازی را در این دانشگاه دایر کردیم کمتر دانشگاهی این رشته‌های هنری را در خود داشت و این امر باعث شده بودتا ۹۵ درصد از دانشجو‌های این دانشکده غیر بومی باشند که اکثریت این دانشجو‌ها از استان‌های مختلف همچون کرمان، شیراز، شمال، اصفهان و بخشی از تهران و البرز بودند.

وی اظهارداشت: افراد معتقد هستند به دلیل کمبود دانشجو ارشد این رشته‌ها را انتقال دهیم به مرکز استان، ولی ما این را نمی‌پسندیم و معتقدیم اگر خدمات بهتری را ارائه دهیم و مدیریت را قوی‌تر کنیم خود به خود بستر مناسبی خواهد بود برای تبلیغات بیشتر و جذب دانشجوی بیشتر وا گر بتوانیم مقطع کارشناسی را هم در خود شهرستان زنده کنیم مسلما شاهد افزایش دانشجو در دانشکده علم و هنر اردکان خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار