مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: برای این هفته فروشندگان موظف هستند مرغ کشتار روز را با قیمت ۱۲ هزار و‌۵۰۰ تومان برای مصرف کننده عرضه کنند.
کد خبر: ۷۰۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 26 January 2019

امید بن عباس با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان برای تعیین قیمت مرغ اظهار کرد: این جلسه با حضوراعضا این قرارگاه و مرغداران با موضوع تعیین قیمت مرغ در استان برگزار و سرانجام در این زمینه برای قیمت مرغ تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: در این جلسه تصمیم گرفتیم تا کشتارگاه‌ها برای این هفته، مرغ را با قیمت ۱۲ هزار تومان در اختیار فروشندگان در سطح شهرستان‌ها قرار بدهند و فروشندگان نیز موظف هستند مرغ را با قیمت ۱۲ هزار و‌۵۰۰ تومان برای مصرف کنندگان عرضه کنند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: تمام فرآیندهای تولید و‌توزیع مرغ توسط مرغداران و کشتارگاه‌ها رصد خواهد شد و از طریق سازوکارهای نظارتی که در نظر گرفته شده، با هرگونه تخلف در این حوزه با جدیت برخورد می‌شود.

بن عباس ادامه داد: واردات مرغ منجمد از خارج از کشور نیز در دستور کار قرار گرفته و بحث‌های کارشناسی آن نیز انجام شده است.

وی بیان کرد: در این زمینه پیگیری‌های لازم در حال انجام است که بتوانیم بازار شب عید و مرغ مورد نیاز مردم تامین کنیم تا قیمت‌ها در شب عید برای مردم مناسب باشد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: امید بن عباس ، مرغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار