مدیرکل میراث فرهنگی ایلام:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: استان ایلام با یک هزار و ۵۰۰ جاذبه ​ تاریخی، طبیعی و گردشگری از مناطق منحصر به‌فرد کشور برای توسعه و رونق گردشگری است.
کد خبر: ۷۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶ 03 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده با بیان اینکه برنامه زنده تلویزیونی گل هیرو با محوریت میراث فرهنگی به‌صورت زنده از محل قلعه والی شهر ایلام پخش می‌شود، اظهار داشت: این برنامه 50 دقیقه‌ای به‌مدت 40 شب به‌صورت مستقیم و زنده از شبکه استانی صدا و سیمای ایلام پخش می‌شود.

وی افزود: حدود 60 درصد زمان این برنامه به‌معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی، سوغات و غذاهای محلی و آداب‌ و رسوم استان ایلام اختصاص دارد.

شنبه‌زاده خاطرنشان کرد: موضوعات و اطلاعات لازم در زمینه آثار تاریخی و طبیعی استان در اختیار تولیدکنندگان این برنامه قرار گرفته است و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی نیز آماده همکاری به‌منظور معرفی جاذبه‌های استان هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام گفت: پخش این برنامه که کارگردانی آن بر عهده وحید اسلامی است، امشب از ساعت 22 و 20 دقیقه شب از شبکه استانی ایلام آغاز می‌شود.

وی افزود: مجریان این برنامه لباس محلی و سنتی ایلامی بر تن دارند و هر شب دو مکان گردشگری و یک نمونه صنایع‌دستی استان معرفی می‌شود.

شنبه‌زاده تصریح کرد: تولید این برنامه در معرفی کامل قابلیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و صنایع‌دستی استان نقش مؤثری داشته باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار