بانوی تیرانداز استان، در رقابت‌های تیراندازی آزاد قهرمانی کشور مقام سوم را از آن خود کرد.
کد خبر: ۷۰۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 15 January 2019

کسب مقام سوم توسط تیرانداز قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور 

به گزارش تابناک قزوین، رقابت‌های تیراندازی آزاد قهرمانی کشور در حالی به پایان رسید که ‌بانوی تیرانداز استان موفق شد سکوی سوم را به خود اختصاص دهد.

مهدیه عباسی‌فر در این مسابقات که در سالن هشتاد خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، پس از تیراندازان تهران و خراسان جنوبی صاحب سکوی سوم شد.

رقابت‌های تیراندازی آزاد قهرمانی کشور در حالی به میزبانی تهران برگزار شد که ورزشکاران از این مسابقات استقبال خوبی داشتند و این رقابت‌ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

در جریان رقابت‌های تیراندازی آزاد کشور بانوان تیرانداز استان نیز عملکرد خوبی داشتند و کسب عنوان سومی مهدیه عباسی فر هم نشانگر این مسئله است.

به گزارش تابناک قزوین، حسین زکی‌زاده، رئیس هیئت تیراندازی استان به کسب عنوان سومی تیرانداز استان در رقابت‌های کشوری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مهدیه عباسی‌فر در این رقابت‌ها عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و نشانگر این است که از آمادگی بالایی برخوردار است.

زکی زاده با اشاره به عملکرد تیم تیراندازی استان در رقابت‌های آزاد قهرمانی کشور اذعان کرد : خوشبختانه بانوان تیرانداز استان در طول سال‌های اخیر همواره در میادین ملی و باشگاهی توانسته‌اند توانمندی‌های خوب از خود به نمایش بگذارند و در رقابت‌های باشگاهی و مسابقات آزاد کشوری توانسته‌اند برای استان افتخارآفرینی کنند.

وی خاطر نشان کرد: رقابت‌های تیراندازی آزاد قهرمانی کشور در دو بخش تفنگ و تپانچه به میزبانی تهران برگزار شد.

رئیس هیئت تیراندازی استان قزوین اظهار امیدواری کرد که بانوان تیرانداز استان بتوانند در مسابقات آتی باشگاهی و رقابت‌های کشوری بازهم بدرخشند و برای استان افتخار کسب کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار