کد خبر: ۷۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷ 02 August 2015
خبرگزاری تسنیم: استاد حوزه و دانشگاه در یادواره شهدای والامقام بخش کلاچای رودسر گفت: مهم‌ترین مشخصه شهدا دشمن‌شناسی و اطاعت محض از ولایت‌فقیه است.

به گزارش خبرنگار تسنیم از رودسر، حجت‌الاسلام عظیم ابراهیمی امروز در یادواره بخش کلاچای رودسرمهم‌ترین مشخصه شهدای هشت سال دفاع مقدس را دشمن‌شناسی و اطاعت محض آنان از ولایت‌فقیه عنوان کرد و اظهار داشت: همین مشخصه‌ها امروز باعث اقتدار و شوکت نظام جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین‌المللی شده است.

وی افزود: شهدا با دشمن‌شناسی و اطاعت از ولایت‌فقیه اجازه ندادند وجبی از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمن قرار گیرد و ما امروز همه مدیون و مرهون این شهدا و امام شهدا هستیم.

قاضی دادگستری رودسر، ضرورت نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی را بین جوانان و نسل جوان امروز مورد تاُِکید قرار داد و افزود: نهادینه شدن این فرهنگ استمرار و پایداری نظام جمهوری اسلامی را به‌دنبال دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی با نثار خون پاک خود از حقانیت دین، اسلام و قرآن دفاع کردند، اظهار کرد: شهدا به ما درس عشق، ایثار و فداکاری آموختند که در مقابل نظام سلطه بایستیم و ذره‌ای از اصول و ارزش‌ها عدول نکنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار