کد خبر: ۶۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 01 August 2015

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: مشارکت داوطلبانه مردم به مدارس مورد حمایت قرار می‌گیرد.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ با تأکید بر اینکه نحوه کمک‌های مردمی به مدارس باید برای اولیا مشخص شود افزود: کمک به مدارس دولتی غیرقانونی نیست لذا ما از مشارکت‌های داوطلبانه مردم به مدارس حمایت نیز می‌کنیم.

وی ادامه داد:مدارس برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند حمایت‌های مادی هستند لذا با مشارکت‌های داوطلبانه مردمی می‌توانیم در این مسیر موفق عمل کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی و با ارتقا و توسعه مدارس رضایتمندی دانش‌آموزان و والدین آنان را بالا ببریم.

پالیزگیر با بیان اینکه یکی از عواملی که باعث بروز نارضایتی در میان اولیا و دانش‌آموزان می‌شود را عدم نظارت بر نحوه استفاده کمک‌های مردمی به مدارس دانست و گفت: هزینه‌هایی که به عنوان مشارکت مردمی از طرف مدارس دولتی دریافت می‌شود نباید صرف امور تشریفاتی غیرضروری شود و باید در جهت رفع نیازهای ضروری مدارس به کار گرفته شوند تا از ایجاد بی‌اعتمادی مردم نسبت به آموزش و پرورش جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر کمک‌های مردمی به مدارس در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری هزینه نشود، غیرقانونی تلقی می‌شود.

فرماندار ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدارس در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تأکید کرد و گفت: تسریع در تجهیز مدارس تیزهوشان، تبدیل کتابخانه گلسار به مرکز فرهنگی و هنری، پرداخت مبلغ 100 میلیون تومانی شهرداری هشتگرد به مجمع خیرین و بررسی مدارس قدیمی در استحکام‌سازی آنان تا قبل از شروع سال تحصیلی از مهمترین مواردی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار