رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی ایلامخبر داد ؛
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی ایلام بودجه در نظر گرفته شده برای این استان در سال آینده را 790 میلیارد تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۶۹۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 31 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ رحمت‌الله قیصوری اظهار داشت: در بودجه 97 استان ایلام عدد 694 میلیارد تومان را به خود اختصاص داده بود، این عدد در بودجه سال آینده، 790 میلیارد تومان پیش‌بینی شده که افزایش 13.8 درصدی را نشان می ‌دهد.

وی افزود: با وجود این، استان ایلام همچنان در بررسی شاخص‌های توسعه جزو استان‌های محروم کشور محسوب می‌شود و نیاز به بودجه بیشتری دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام تاکید کرد: اجرای طرح‌های حوزه راه‌ها، آب و خاک، کشاورزی، تکمیل سدها و بندهای انحرافی، ایستگاه‌های پمپاژ، زیربخش‌های نفت و گاز، توسعه شهرک‌های صنعتی و فاز دوم پتروشیمی ایلام از جمله طرح‌های در اولویت این استان محسوب می‌ شود.

قیصوری یادآور شد: با توجه به چالش های ساختاری اقتصاد و پیامد تحریم های جدید، دولت بودجه سال آینده به گونه ای است که تهدیدها به فرصتی جهت اصلاح مشکلات ساختاری، افزایش تاب آوری اقتصادی ایران و دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی تبدیل می شود.

وی اضافه کرد: سیاست های پولی در سال 98 با هدف مهار تورم، کاهش سلطه مالی، مقابله جدی و هوشمندانه با تحریم ها، صیانت از تولید و اشتغال ملی، مهار بیکاری و تورم و کاهش وابستگی بودجه به نفت از اولویت های دولت در سال آتی است.
استان ایلام کم جمعیت ‌ترین استان کشور با 580 هزار و 158 نفر حدود 0.73 جمعیت کشور را دارا است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار