معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به آماده باش ۳۴ راهدارخانه استان در فصل زمستان یادآور شد: ۵۱۵ نیرو و ۲۸۵ دستگاه ماشین راهداری از جمله لودر، گریدر، کامیون نمک پاش و برف روب برای پاکسازی جاده‌های اصلی و فرعی فعالیت دارند و عملیات برفروبی و پاکسازی را در طول فصل زمستان انجام می‌دهند.
کد خبر: ۶۹۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 25 December 2018
حمید پرورشی خرم از خرید ۶۲ هزار تن شن و نمک برای اجرای طرح زمستانی امسال خبر داد.

به گزارش مهر،پرورشی خرم اظهار داشت: ۵۰ هزار تن شن و ۱۲ هزار تن نمک در اجرای طرح زمستانی و برف‌روبی خریداری شده است.

وی با اشاره به آماده باش ۳۴ راهدارخانه استان در فصل زمستان یادآور شد: ۵۱۵ نیرو و ۲۸۵ دستگاه ماشین راهداری از جمله لودر، گریدر، کامیون نمک پاش و برف روب برای پاکسازی جاده‌های اصلی و فرعی فعالیت دارند و عملیات برفروبی و پاکسازی را در طول فصل زمستان انجام می‌دهند.

پرورشی خرم ادامه داد: تعمیر و تجهیز این ماشین آلات و آماده بکار کردن آن‌ها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا عوامل راهداری بتوانند به موقع برای بازگشایی و برفروبی راه‌ها با توجه به اهمیت و تردد موجود در آن‌ها اقدام کنند.

معاون راهداری استان همدان ابراز داشت: مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل، ۲۴ ساعته در خدمت به شهروندان است و اطلاعات راه‌های استان نیز به شکل مداوم به روز رسانی می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات ترافیکی محور‌های استان می‌توانند با طریق تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

حمید پرورشی خرم با تاکید بر اینکه در فصل زمستان و همزمان با بارش برف سنگین، مردم از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند، افزود: در صورت اقدام به سفر نیز باید با داشتن تجهیزات ایمنی، لباس گرم و مواد غذایی در جاده‌ها تردد کنند.

وی گفت: استان همدان دارای پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه است که بیشتر این راه‌ها در ایام سرد سال، برفگیر بوده و نیاز به عملیات برف روبی دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار