مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: تراکم جمعیت در کلاس‌های چند پایه نسبت به کلاس‌های تک پایه کمتر بوده و این فرصتی است که در این کلاس‌ها کیفیت‌بخشی آموزش بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۶۹۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 25 December 2018
هادی سلگی با بیان اینکه ۱۳ درصد از دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی ادامه تحصیل می‌دهند، گفت: شرایط و دستورالعمل‌ها در مراکز و مدارس غیردولتی بسیار کلی است بنابراین باید به طور اختصاصی‌تر قوانین مشخص و محدودیت‌ها مطرح شود.

به گزارش ایسنا، سلگی در نشست با رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان، افزود: باید تصمیمات شورای نظارت استان، برای کل مناطق و شهرستان‌ها یکسان اجرایی شود.

مدیر آموزش و پرورش ملایر در ادامه بیان کرد: تعداد هزار و ۵۲۵ دانش‌آموز در کلاس‌های چند پایه از بین حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: تراکم جمعیت در کلاس‌های چند پایه نسبت به کلاس‌های تک پایه کمتر بوده و این فرصتی است که در این کلاس‌ها کیفیت‌بخشی آموزش بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های موجود جوابگوی همه مشکلات و مسائل نیست، ما این موارد را از شهرستان‌ها و مناطق جمع‌آوری و پس از بررسی در شورای نظارت استان پیرامون آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

حمیدرضا فتاحی افزود: بیشتر فضا‌هایی که در استان در اختیار مدارس و مراکز غیردولتی است، مسکونی است که باید همه موارد ایمنی ساختمان و وسایل گرمایشی مورد تأیید مراجع ذیصلاح قرار گرفته باشد.

وی تصریح کرد: شهرستان ملایر در بین شهرستان‌ها و مناطق استان بهترین عملکرد را در مدارس و مراکز غیر دولتی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار