مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: در سال جاری ۴۸ میلیارد تومان برای مشاغل خانگی استان در نظر گرفته شده که تاکنون ۴۲ میلیارد تومان طرح ارائه و مبالغی که از طرف بانک‌ها پرداخته شده است.
کد خبر: ۶۹۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 24 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ پروانه رضایی بختیاری در جلسه اشتغال استان تهران با اشاره به وضعیت اشتغال استان اظهار داشت: یک میلیون و 34 هزار فرصت شغلی برای کل کشور پیش‌بینی شده که سهم استان تهران 132 هزار شغل است.

وی بیان کرد: سهم بودجه برای تحقق این میزان شغل 273 میلیارد تومان بوده که تاکنون در قالب 692 طرح به بانک‌های عامل ارسال شده و بودجه‌ای معادل 534 میلیارد برای آن پیش‌بینی شده که از تعداد سهمی که قرار بود ارائه شود بیشتر است تا بانک‌ها قدرت انتخاب داشته باشند و تاکنون بانک‌ها 113 میلیارد تومان یعنی کمتر از نیمی از بودجه‌ای که برای این کار تخصیص پیدا کرده  را پرداخت کرده‌اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه استان تهران به لحاظ تعداد طرح‌ها و قراردادهای مصوب بیشترین سهم را در کشور دارد  گفت: حوزه مشاغل خانگی با توجه به محدود شدن فرصت‌های اشتغال دولتی و کارگاه‌های بزرگ باید مورد توجه قرار گیرد.

بختیاری خاطرنشان کرد: در سال 97، 48 میلیارد تومان برای مشاغل خانگی استان در نظر گرفته شده که تاکنون 42 میلیارد تومان طرح ارائه و  مبالغی که از طرف بانک‌ها پرداخته شده 22 میلیارد تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار