آیت الله حسینی بوشهری:
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: کشور و مردم در شرایط خوبی از لحاظ اشتغال، معیشت و اقتصاد قرار ندارند و با وجود این مشکلات مسئولان نباید مردم را ناامید کنند.
کد خبر: ۶۹۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶ 20 December 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام شد، بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های کمیته امداد مردمی بودن آن است.

وی با بیان اینکه نیروهای کمیته امداد به صورت مستمر دغدغه مردم را دارند، افزود: نیروهای کمیته امداد تعامل خوبی با مردم دارند و به رفع مشکلات آنها مشغول هستند.

امام جمعه قم بیان کرد: امید دادن موجب تقویت روحیه و مقاومت در برابر مشکلات شده و مردم بهتر می‌توانند از گرفتاری‌ها عبور کنند.

وی گفت: دعای محرومان و نیازمندان جامعه موجب افزایش رحمت خداوند نسبت به کمیته امداد و موفقیت بیشتر این کمیته می‌شود.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دستاوردهای کمیته امداد در خدمت به نیازمندان قابل تقدیر است، افزود: با وجود وضعیت اقتصادی کشور اقدامات کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان قابل تقدیر است.

امروز جامعه نیازمند مسئولانی است که به محرومان خدمت رسانی کنند

وی بیان کرد: امروز جامعه نیازمند مسئولانی است که به محرومان خدمت رسانی کنند، برای خدا قدم بردارند و خالصانه برای عزت نظام، انقلاب و رفع محرومیت تلاش کنند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به لزوم توجه به ایجاد امید در جامعه اسلامی به عنوان یک موضوع اساسی، افزود: امید، بیان مناسب، نگاه روشن، اقدام عملی و حضور جدی موجب افزایش عنایت‌ خداوند می‌شود و کمیته امداد نیز در تقویت امیدواری مردم موفق بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر کشور و مردم در شرایط خوبی از لحاظ اشتغال، معیشت و اقتصاد قرار ندارند.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، مسئولان نباید مردم را ناامید کنند.

وی بیان کرد: تلاش کمیته امداد برای خدمت رسانی به نیازمندان و مستضعفان قابل تقدیر است و امیدواریم این کمیته بتواند در آینده به اهداف بیشتری دست یابد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار