معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: انتظار می‌رود با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان اقدامات لازم برای ثبت گلزار شهدای اردبیل در فهرست آثار ملی انجام شود.
کد خبر: ۶۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 30 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،علی آذرنژاد صبح امروز در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان اردبیل اظهار داشت: ساماندهی و بازسازی مطلوب گلزار شهدا حداقل کاری است که ما باید در قبال شهدا که نماد ایثار و مقاومت در جامعه هستند، انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی کشور و اقتدار و صلابت آن در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی مدیون خون شهدای والامقام و ایثارگران است، تصریح کرد: شهدا با نثار جان خود عزت و عظمت را به کشور ما ارمغان آوردند که باید قدردان این ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: بازسازی و ساماندهی گلزار مطهر شهدا به عنوان میراث گرانبها، حداقل کاری است که باید انجام دهیم و دستگاه‌های اجرایی باید تمام تلاش خود را با حداکثر امکانات موجود، در این زمینه با کار بگیرند.

آذرنژاد با تاکید بر تامین اعتبار مورد نیاز شهرستان‌ها در امر ساماندهی گلزار شهدا بیان کرد: نباید در این زمینه نبود و یا کمبود اعتبارات مانع ساماندهی گلزار شهدا شود و باید اهتمام جدی در این امر انجام شده و با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم اعتبارات مورد نیاز از منابع مربوطه تامین شود.

وی خواستار ثبت گلزار شهدای اردبیل در فهرست آثار ملی شد و افزود: انتظار می‌رود در این زمینه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هماهنگی و همکاری‌های لازم را برای ثبت گلزار شهدای استان در فهرست آثار ملی انجام دهد.

علی منصور لکورج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در این جلسه با قدردانی از توجه فرمانداران شهرستان‌های استان در امر ساماندهی گلزار شهدا اظهار کرد: توجه و اهتمام ویژه فرمانداری اردبیل در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد در ارتباط با ساماندهی گلزار شهدای علی‌آباد شهر اردبیل شایسته قدردانی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار