معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:
پیامدهای فرهنگی و اقتصادی زیادی در گردشگری وجود دارد، اشتغال‌ زایی از مواردی است که با جذب سرمایه‌گذار و توسعه گردشگری در کشور می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توسعه زیرساخت های گردشگری در کشور را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۶۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 29 July 2015
به گزارش تابناک قم، مرتضی رحمانی موحد در دیدار با آیت‌الله اعرافی رئیس جامعة المصطفی به پیامدهای مختلف حوزه گردشگری اشاره و اظهار کرد: حوزه گردشگری در اقتصاد کشور موثر است چراکه با جذب سرمایه گذاران و مشارکت آنان در بخش تاسیسات گردشگری می تواند در اشتغال زایی در کشور سهیم باشد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه تقویت تاسیسات گردشگری با مشکل مالی مواجه نیستیم اضافه کرد: اقدام مهم در این عرصه تقویت و بستر سازی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کشور است.

وی افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توسعه زیرساخت های گردشگری در کشور را در دستور کار قرار داده است و بودجه هایی را نیز برای آن اختصاص داده است.

رحمانی موحد با اشاره به اینکه از ظرفیت های طلاب جامعه المصطفی در تبلیغ حوزه گردشگری بهره مند خواهیم شد، گفت: این مرکز ارتباط قوی با کشورهای خارجی دارد لذا از این ظرفیت می توان برای معرفی و توسعه گردشگری استفاده کرد.

وی افزود :جامعه المصطفی با حضور طلاب از اقصی نقاط جهان می تواند ظرفیت خوبی برای توسعه فرهنگ گردشگری ایران در داخل و خارج از کشور موثر است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: در ترجمه متون گردشگری به زبان های مختلف می توان از طلاب خارجی بهره مند شویم.

رحمانی موحد ادامه داد: همچنین در برپایی نمایشگاه هایی برای معرفی گردشگری در ایران می توان از ظرفیت طلاب جامعه المصطفی استفاده کرد.

وی از تهیه امضای تفاهمنامه با جامعه المصطفی خبر داد و گفت: این سازمان تفاهمنامه ای را تهیه کرده است که با امضای آن می توانیم تعاملات گسترده ای را در حوزه گردشگری ایجاد کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار